Körömdiszites.hu - egyszerű körömdiszites nem csak profiknak

Körömdíszítés nem csak profiknak

Szállítási információkGYIKKörömdiszitő hűségpontKapcsolat
Kosár megtekintése!
 
menu_szep Lakk zselékmenu_szep Lakk zselé használatamenu_szep One Step lakk zselékmenu_szep One Step használatamenu_szep
Koromdiszites tartalom top

Általános Szerződési Feltételek

 
A jelen feltételek tartalmazzák a www.koromdiszites.hu (Major Sándor E.V.) webáruházban forgalomba hozott termékeket megrendelők a koromdiszites.hu-val szemben érvényesíthető jogait, koromdiszites.hu korlátozott kötelezettségeit és felelősségét. A vásárló a honlapon keresztül történő megrendelésével egyidejűleg elfogadja, és magára kötelezőnek ismeri el jelen Vásárlási Feltételeket. A koromdiszites.hu fenntartja a jogot magának arra, hogy jelen Feltételeket bármikor, a Vevőnek küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa.
 
A szerződés létrejötte

A vásárló tudomásul veszi, hogy a webáruházban végrehajtott megrendelést követően a sikeres megrendelés oldalon, valamint az „Értesítés a megrendeléssel kapcsolatban” tárgyú e-mailben a visszaigazolás következményeként a megrendelt termékre közötte és az eladó között adás-vételi, ill. szállítási szerződés jön létre.
 
Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) főbb pontjai:
 
A koromdiszites.hu web áruházban (www.koromdiszites.hu) található termékek megrendelésére vonatkozó információk, megrendelés menete
A megrendelése feldolgozására és a megrendelt termékek kiszállítására vonatkozó információk
  • Szállítási módok, a kiszállítás feltételei
  • Fizetési módok
  • Elállási jog
  • Szavatosság
  • A panaszkezelés rendje
  • Adatvédelem
1. Bevezetés
A www.koromdiszites.hu internetes címen elérhető webáruházat a Major Sándor E.V. (továbbiakban Üzemeltető) üzemelteti és tartja fenn.
 
Üzemeltető adatai:
 
Szolgáltató neve: koromdiszites.hu (Netkosár Marketing Kft.)
Szolgáltató székhelye, valamint telephelye: 4027 Debrecen, Füredi út 75/B 5/20
Adószám: 24375450-2-09
Számlaszám: Unicredit Bank 10918001-00000043-07890003

Elérhetőségek:
- Telefon (vevőszolgálat): +36 20 437 45 66 (munkanapokon 8 és 17 óra között)
- E-mail cím (vevőszolgálat): info@koromdiszites.hu
 
Tárhely-szolgáltató adatai:
Gomedia Hungary Kft.
4034 Debrecen Kárász u. 7.
http://gomedia.hu/
info@gomedia.hu
06 70 506 57 93
 
A koromdiszites.hu webáruház azzal a céllal jött létre, hogy az Üzemeltető által forgalmazott termékek a vásárlók által az interneten elérhetőek és megvásárolhatóak legyenek. A webáruházon keresztül értékesített termékek kézbesítési címe Magyarország határain belül és kívül is lehetséges.
 
A jelen szerződési feltételek (ÁSZF) hatálya csak a webáruház nyújtotta szolgáltatásokra és értékesített termékekre, illetve a webáruházban elérhetővé tett információkra terjed ki. A személyesen nyújtott szolgáltatásokra és webáruházon kívül értékesített termékekre nem.
 
A webáruház használata során létrejövő szerződések nyelve magyar, azokra a magyar jogszabályok vonatkoznak. Az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, azokat az Üzemeltető nem iktatja, azok utólag nem lesznek hozzáférhetők. Az ÁSZF magatartási kódexre nem utal.
 
Az ÁSZF letölthető és kinyomtatható az alábbi linkre kattintva: http://www.koromdiszites.hu/altalanos_szerzodesi_feltetelek.pdf
Letöltéshez kattintson jobb egér gombbal a linkre, majd válassza a hivatkozás mentése más néven menüpontot.
 
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
 
A jelen Szabályzat 2014. május 31. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. A felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
 
A felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.
 
A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
 
2. A Koromdiszites.hu webáruházban (www.koromdiszites.hu) található termékek megrendelésére vonatkozó információk, megrendelés menete
 
A koromdiszites.hu weboldalon megtalálható termékek a webáruházon keresztül történő megvásárlásához REGISZTRÁCIÓ NEM SZÜKSÉGES. A webáruházban közölt információk a Ptk. rendelkezései alapján ajánlattételi felhívásnak – és nem a szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak – minősülnek. A webáruházban elektronikus úton való megrendelés esetén következésképpen a Megrendelő minősül ajánlattevőnek.
 
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
 
A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azaz bruttó összeget jelölnek, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, melyről itt tájékozódhat:
 
A szállítási díjak külön menüpontból is elérhetők. http://www.koromdiszites.hu/szallitasi_koltsegek.html
 
A termékek feltüntetésre kerülnek az egységárak is Ft/ml-ben, megfelelve a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM-SZMM együttes rendelet 4.§-ának.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
 
A webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
 
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akció időtartamáról.
 
Megrendelés menete:
 
A kiválasztott terméket a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával tudja kosárba tenni. A termék mennyisége a Kosár oldalon módosítható, törölhető. A vásárlás befejezése után a „Tovább a megrendeléshez” nevű gombra kattintva juthat el a kosárhoz.
 
A Kosár oldalon látszanak a megvásárolni kívánt termékek. A „+” (plusz) és a „-” (mínusz) gombokra kattintva a termék mennyisége módosítható. A „Törlés” gombra kattintva a termék eltávolítható a kosárból. Ha a Vásárlónak már van pontja, akkor a pontbeváltás résznél beválthatja az aktív pontjait. A rendszerben lévő kuponok automatikusan kerülnek kiosztásra.
 
Amennyiben a Vásárlónak van kuponja, azt beválthatja. A kupon és a pontbeváltás egy megrendelésnél, egyszerre is beváltható.
 
A „Tovább a megrendeléshez” gombra kattintva jut át a „Szállítási adatok megadása” oldalra. A szállítási cím megadása után ki kell választani a kívánt fizetési módot. Majd számla igénylése estén meg kell adni a számlázási adatokat, egyéb esetben a rendszer nyugtát küld a megrendelésről. A garancia érvényesítéséhez a nyugta is elegendő. Megrendelés véglegesítéshez meg kell nyomni a „Megrendelés elküldése” gombot.
 
A Szolgáltató a vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolja. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.
 
A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
 
Átutalás esetén a „Közlemény” rovatban kell feltüntetni a Megrendelő nevét. Így tudjuk beazonosítani a megrendeléseket.
 
Az esetleges adatbeviteli hibákat az alábbi linken tudják javítani: http://www.koromdiszites.hu/emailkuldes.html
 
3. A megrendelés feldolgozására és a megrendelt termékek kiszállítására vonatkozó információk
 
A szállítási határidő utánvételes csomag esetén 1-2 munkanap, de maximum 5 munkanap. A termékeket raktárról azonnal szállítjuk. A webáruház jelzi, hogy Ön mikor kaphatja meg a csomagot legkorábban. A megjelölt időpontok tájékoztató jellegűek, lehetnek eltérések.
 
Átutalásos fizetés esetében az utalás beérkezése után indul a csomag. Az utalásokat minden munkanapon reggel 9:00 és délután 13:00-kor ellenőrizzük.  Tapasztalataink alapján, ha banki nyitvatartási időn belül indul az utalás, akkor az 1 munkanap alatt megérkezik a számlánkra.
Bankon belül történő átutalásnál, és az Unicredit Banknál történő befizetés esetén a megrendelés ellenértéke azonnal látszik a számlánkon. Ebben az esetben nem garantáljuk, hogy már másnap megérkezik a csomag, de 1-2 munkanapon belül igen, vagy maximum 5 munkanap.
 
A csomagokat a GLS futárszolgálat szállítja ki, hétfőtől péntekig 8.00 és 17.00 óra között. A csomagszállítás napján SMS értesítést küldenek, a csomag pontos étkezéséről (amennyiben a megadott számra SMS is küldhető).
 
A termékekhez járó biztonsági adatlapot utólag csak a megrendelést igazoló számla másolata alapján tudunk küldeni. Amennyiben a Felhasználó nem tudja bemutatni a fenti számlamásolatot, úgy a Szolgáltató nem küldi meg a biztonsági adatlapokat. A Szolgáltató kizárja felelősségét a Felhasználóval szemben, amennyiben a Felhasználót bármilyen hátrány érné a biztonsági adatlapok hiánya miatt.
 
A Szolgáltató kizárja felelősségét a Felhasználóval szemben, amennyiben a Felhasználót bármilyen hátrány érné a biztonsági adatlapok hiánya miatt.
 
4. A kiszállítás feltételei, szállítási módok
 
A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat a Vásárlóra akkor száll át, amikor Vásárló a megrendelt terméket átvette. A Koromdiszites.hu a szerződés teljesítésekor, azaz a termék Vásárló általi átvételekor adja át a Vásárló részére a számlát, igény esetén cégnévre szóló számlát, és az elállási jog gyakorlásához szükséges tájékoztatót. SZÁMLA IGÉNYÜKET KÉRJÜK, ELŐRE JELEZZÉK! Utólagos számlaküldés díja a vásárlót terheli. A díjszabás megfelel a Magyar Posta mindenkori díjszabásának.
 
Szállítási módok:
A webáruházban a Vásárló választhatja ki a termék kiszállítási módját. A termék kiszállításának költsége a megrendeléskor feltüntetésre kerül. A kiszállítási díjak az alábbiak szerint alakulnak:
 
A webáruházban megrendelt termékek - a pénztárban történő adatbevitel során választható – szállítási módjai:
 
- Utánvétes kiszállítás a GLS futárral.
- Előre utalásos kiszállítás a GLS futárral a megrendelés befizetése után (fizetés utalással, vagy banki befizetéssel)
 
A megrendelt termékek kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi. A csomag átvételekor minden esetben a Megrendelő felelőssége ellenőrizni a csomag és a benne található termék sértetlenségét.
 
Megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken észlelelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el!
 
5. Fizetési módok
 
A webáruházban a termékek bruttó vételárai vannak feltüntetve. Az Üzemeltető fenntartja magának a jogot arra, hogy bármikor, előzetes értesítés nélkül módosítsa a webáruházban feltüntetett termékeket és árakat. Készleten nem lévő termék esetén a feltüntetett árak és a megadott szállítási idők tájékoztató jellegűek, minden esetben függenek az aktuális beszerzési lehetőségektől is.
A megadott szállítási idők tájékoztató jellegűek, minden esetben függenek az aktuális beszerzési lehetőségektől is.
 
A webáruházban történő megrendelés során az alábbi fizetési módok lehetségesek:
- Utánvéttel GLS futárnak kell kifizetni a megrendelést
- Átutalással vagy banki befizetéssel
 
Amennyiben a kiszállított termék vételárát a Megrendelő nem tudja megfizetni, vagy az áru az Üzemeltetőnek fel nem róható okból nem adható át, a Megrendelő köteles az Üzemeltetőnek az áru rendelkezésre állításával és a kiszállításával kapcsolatos költségeit megfizetni. Az Üzemeltető telephelyén történő személyes átvétel nem lehetséges!
 
6. Véglegesített, de még nem átvett megrendelés módosítása
 
A Megrendelőnek a rendelés véglegesítése után, de a csomag futárral történő szállítását megelőzően lehetősége van a rendelését módosítani.
 
Hogyan lehet a rendelést módosítani?
 
A Megrendelő a Szolgáltató ügyfélszolgálatán e-mail-ben vagy telefonon is kérheti leadott megrendelése módosítását.
 
Meddig kérhetem a rendelésem módosítását?
 
A Megrendelő a megrendelésének módosítási kérelmével a megrendelése feldolgozási ideje alatt élhet. (Ez munkanapokon általában 14:00-ig lehetséges.) Amennyiben a Megrendelő a rendelésnél megadott elérhetőségére az elektronikus értesítőt már megkapta a csomagja elindulásáról, a Szolgáltató már nem tudja a megrendelést módosítani.
 
6. Elállási jog
 
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
 
Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított, a törvényben meghatározott 14 nap és azon felül további 16 nap elteltével jár le, amelyen a Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
 
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja ezen költség viselését.
 
Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
 
Nem illeti meg az elállási jog a Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
 
A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát
 

a. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
b. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
c. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

 
A Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is.
 
A visszatérítés során a Felhasználó bankszámlájára visszautaljuk a vételár teljes összegét. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.
 
A Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés a Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy a Szolgáltató címen leadni.
 
A Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 30 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.
 
A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését. 
 
A Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.
 
A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy a Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
 
Amennyiben a Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Felhasználó a Szolgáltató részére.
 
A Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.
 
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
 
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.
 
A Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti a Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
 
Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.
 
Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Felhasználó a Szolgáltató részére.
 
A Felhasználóna k kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.
 
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043  oldalon érhető el.
 
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve a http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:304:0064:0088:HU:PDF oldalon érhető el.
 
A Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti a Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
 
Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.
 
7. Szavatosság
 
Kellékszavatosság
 
1.1.Milyen esetben élhet a Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
 
A Felhasználó a webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
 
1.2.Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
 
A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
 
1.3.Milyen határidőben érvényesítheti a Felhasználó a kellékszavatossági igényét?
 
A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
 
1.4.Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
 
A Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
 
1.5.Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
 
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
 
Termékszavatosság
 
1.6.Milyen esetben élhet a Felhasználó a termékszavatossági jogával?
 
Ingó dolog (termék) hibája esetén a Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
 
1.7.Milyen jogok illetik meg a Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
 
Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
 
1.8.Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
 
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
 
1.9.Milyen határidőben érvényesítheti a Felhasználó termékszavatossági igényét?
 
Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
 
1.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
 
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
 
1.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
 
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
 
8. Panaszkezelés rendje
 
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát írásban az info@koromdiszites.hu e-mail címen, vagy postai levél útján is közölheti.
A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja.
 
Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
 
Az írásbeli panaszt a webáruházunk legfeljebb 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
 
Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:
 
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071     Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu
 
9. Adatvédelem
 
A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: http://www.koromdiszites.hu/adatvedelem.shtml
 
 
 
 Debrecen, 2014. május 31.

 
 
Kapcsolat - vevőszolgálat
Vevőszolgálat:Major Sándor
Telefonszám:+36202746318
E-mail cím:info@koromdiszites.hu
További elérhetőségeink >
 
Körömdiszites.hu információ
KapcsolatKörömdíszítés hűségpont
Szállítási költségekVásárlói vélemények
Gyakori kérdések  
AdatvédelemPartnerek
Általános Szerződési feltételekOldaltérkép
 
Koromdiszites.hu kategóriák
Műköröm alapanyagok
Műköröm kellékek
Körömdíszitők
Körömnyomda

Körömdíszítés egyszerűen, nem csak profiknak, akár otthon is.
Körömdíszítő és műköröm alapanyagok, kellékek nagyszerű árakon, akár ingyenes szállítással.


2005-2014 © Netkosár Marketing Kft. www.koromdiszites.hu Minden jog fenntartva!
A weboldalon található képek, szövegek, videók, írásbeli engedély nélkül nem használhatóak fel.


Moonbasanails.hu | Paintcafe.hu |